Powered By Blogger

vineri, 16 martie 2012

Hello,

Ma numesc Bogdan-Marius Silviu,am aproape 19 ani,invat in liceul P.Maior (ciudat liceu),locuiesc in Bucuresti si o ard dubios pe net acum.
Sunt o persoana care sincer nu ma intereseaza politica,sau daca ma intereseaza am o parere foarte negativa desprea ea,care ii place sa petreaca timpu' cu prietenii,sa iasa prin oras,sa rada sa zambeasca,sa isi faca prietena fericita sau ceilalti aproapiati,intr-un cuvant o persoana sociabila la care tine in special la cei care ii iubeste.
Hobby-uri ar fi: netu',tenisul si numai am nimic prin minte (oboseala este de vina)
In ce consta acest blog? Pei o sa relatez intamplari zilnice,ganduri,experiente anteriore sau prezente,chestii care orice om le are in cap sau nu.
Inchei ce am de zis spunand ca numai anumite persoane care tin la mine si eu la ele ma pot schimba restu,sa incerce pana ajung la 2 metri,eu sunt eu si asta e si inchei cu niste versuri:
Stii bine ca pe mine nimeni nu ma poate schimba
Nu ma mai intreba ce vreau sa fac cu viata mea
Pentru ca, iti spun de-acum: asa raman pana cand
Va creste iarba la mine pe mormant!

PS:Blog-ul l am creat acum aproximativ 2 ani,dar am uitat de el si incepand de azi voi incepe sa postez atunci cand voi crede ca n am ce face.
O zi buna !

Un comentariu: